štvrtok 26. apríla 2018

Recenzia: Bez výstrahy, Mary Torjussenová

"Waw, to bolo skvelé!" Pomyslela som si, keď som dočítala poslednú vetu románu.
Bolo to pôsobivé, silné a vynikajúco (VYNIKAJÚCO) napísané!





Autorka ma hneď od začiatku vtiahla do deja a ja som príbeh doslova hltala. Bolo to také silné, až to pôsobilo na mňa mysticky, napriek tomu to bolo viac ako realistické.

Knižka má vynikajúci dej a ja som vôbec netušila, ako to skončí. Vyvrcholenie deja bolo pre mňa skutočným prekvapením a čítanie bolo skvelým dobrodružstvom.

---→ Jedného dňa zmizol bez stopy. 
Knižku si môžete kúpiť tu (aktuálne so zľavou 14%).

Páčilo sa mi, že vlastným vyvrcholením deja a rozuzlením "záhady" sa kniha neskončila. Autorka mi tak ponúkla priestor na pocitové dozretie (spracovanie emócií) a také to záverečné spomalenie, ktoré mi pomáha rozlúčiť sa s postavami a dejom.

Takže záver knihy bol príjemným obohatením celého príbehu a napriek jednoznačným udalostiam mi zostáva na jazyku nevyslovená otázka. Nová záhada?

Knihu určite ODPORÚČAM ! Nie je tam "moderná dávka erotiky", hoci je to celé o vzťahoch a dôležitých témach života. Autorka dokázala, že moderné romány nemusia nutne obsahovať korenisté erotické scény, hoci ich tam všetci akosi očakávajú ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára