piatok 5. januára 2018

Recenzia: Šéf, Vi Keelandová

Román je zatiaľ medzi teplými knižnými novinkami. Na Slovensku je asi jej prvým vydaným románom, ale na svojom konte ich má oveľa viac.

Obálka románu Šéf sľubuje hriešne pikantnú romancu ... a román tento sľub naozaj splnil. Avšak šteklivá erotika nebolo na románe to, čo ma zaujalo a čo dalo príbehu hodnotu. Ak milujete romány pre ženy zo súčastnosti, knihu si určite nenechajte ujsť. 

Čo sa mi teda najviac páčilo? A prečo knihu odporúčam?


Autorka ma do príbehu vtiahla hneď na prvej stránke. Predstavila obidve hlavné postavy, pričom to malo skvelý spád. Páčil sa mi aj svieži štýl a hlavne množstvo humoru a zábavných situácií, ktoré sa objavujú v celej knihe. Naozaj som sa skvele bavila a niekoľko krát som sa pri čítaní pristihla, že sa nahlas smejem 👍.

Dejová línia je tiež vynikajúco spracovaná. Nemala som pocit, že sa nudím, ani smerovanie príbehu nebolo úplne predvídateľné ... hoci happy end sa dal tušiť vlastne od začiatku. Tiež tam boli použité zaužívané spoločenské postavenia, merané pracovným úspechom. Ale to je v tomto štýle normálne a očakávané. Zápletka sa tam objavila, takže bolo čo rozuzľovať 👀.

TIP: Knihu: Šéf od Vi Keelandovej si môžete kúpiť sa skvelú cenu 9,52€ na www. bux.sk

Hlavná postava, mladá žena Reese, mi je sympatická hlavne tým, že nie je naivka. Správa sa viac menej rozumne a dokáže sa naladiť aj na vlnu bláznovstiev a zábavy.
Presne taký je totiž Chase, druhá hlavná postava deja. Zažijú spolu chvíle, ktoré sa vymykajú očakávaniam.
Na druhej strane objavia veci, ktoré ich spájajú ešte viac ako vzájomné sympatie. Nie je to iba ploché vyrozprávanie romantického príbehu.

***

Vi Keelandová - o autorke

Vi Keelandová pochádza a žije v New Yorku a získala cenu Australian Romance Readers Association. Na niekoľko ďalších boli jej diela nominované, pričom dominujú hlavne rebríčky pre erotický žáner. V súčasnosti je jednou z najpredávanejších autorov v USA a jej diela sú prekladané do šestnástich jazykov!

Keď si prechádzam jej diela, je zábavné, ako vidno, na akú nôtu autorka vsadila. V prvých rokoch tvorby, od roku 2013 dominujú na titulkách jej kníh portréty fešných mužov. V posledných rokoch sú však obálky oveľa šteklivejšie a zásadne odhaľujú aj ich dokonalé telo a svaly.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára